Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv app lg tv`s top!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dit is wel degelijk gecommuniceerd. Tv-gids en Dolby moeten nog worden toegevoegd.
    Wanneer de test slaagt dan wordt dit toegepast op meer kanalen.
    Ik heb het niet over dolby en tv gids kerel. Die heb ik overigens al via de app. Ik heb het over de meer dan 30 seconden vertraging via interactieve tv. Je zuigt dit blijkbaar meer weer uit je duim dat Delta hier mee bezig is. Nergens wat van gelezen!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
      Volgens mij staat er niets over tv-gids en Dolby. Is dat dan je eigen interpretatie?
      Nope. Dat staat wel degelijk in een topic.

      Reageer


      • #18
        Niet in het topic wat over dit demokanaal gaat. Ben erg benieuwd waar je dit dan gelezen hebt.
        Kan zijn dat ik het gemist heb hoor, maar wanneer het zomaar ergens staat blijft het toch slecht communiceren.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
          Niet in het topic wat over dit demokanaal gaat. Ben erg benieuwd waar je dit dan gelezen hebt.
          Kan zijn dat ik het gemist heb hoor, maar wanneer het zomaar ergens staat blijft het toch slecht communiceren.
          Hier staat het bewuste bericht :

          Op 701 staat bij Delta en Caiway een testversie van NPO1.
          Verschil met oude versie is nu alleen de manier van Encoding.
          Deze testversie moet worden aangevuld met interactieve delen zoals programmagids, terugkijken, opnames etc.
          Wanneer alles werkt wordt zender voor zender over gegaan naar nieuwe manier van transcoding.
          Dus geen UHD voor WK etc.


          Bron

          Reageer


          • #20
            Daar staat dus niet alles wat Bordewolf benoemt. Is dat dus toch zijn interpretatie?.
            Overigens was dat geen officieel bericht vanuit Delta, maar geplaatst door een “nieuwkomer”.
            De eerste berichten dateren vanuit april, hoelang zou er getest moeten worden?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Daar staat dus niet alles wat Bordewolf benoemt. Is dat dus toch zijn interpretatie?.
              Overigens was dat geen officieel bericht vanuit Delta, maar geplaatst door een “nieuwkomer”.
              De eerste berichten dateren vanuit april, hoelang zou er getest moeten worden?
              Het ware beter dat Bor de wolf eens in zijn bovenkamer wordt getest Verkoopt niks dan lanterpraat

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                Daar staat dus niet alles wat Bordewolf benoemt. Is dat dus toch zijn interpretatie?.
                Overigens was dat geen officieel bericht vanuit Delta, maar geplaatst door een “nieuwkomer”.
                De eerste berichten dateren vanuit april, hoelang zou er getest moeten worden?
                Laten we dan maar afwachten, wat ik zie is dat gesproken ondertiteling al meekomt, dat is ook een separaat geluisspoor

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X